Pasrah

Posted Tuesday 26 October 2010 by Fieza Hashim

Ya Allah,,,kenapa begitu sukar untuknya memahami diriku..???
Aku sendiri tidak tahu bagaimana lagi cara untuk menjelaskannya...
Aku PENAT sesangat...bukan kerana tenaga yang digunakan,,,tetapi jiwa yang tidak tenteram...
kenapa begitu sukar untuk kau merelakan kepergianku...???kamu cukup baik buatku,,,tetapi akan daya kita xserasi...Sampai bila harus ku disini??
betapa sakitnya kurasakan tiada siapa pun mengerti kecuali Allah S.W.T......
Disini aku tidak bisa menyalahkan sesiapa kecuali diriku sendiri...Jika dikau mengerti mungkin aku tidak sesakit ini....
Ya Allah.....,
engkau tabahkanlah hatiku untuk melalui ujianMu...Engkau berikanlah aku kekuatan untuk aku bisa berdiri lebih lama disini...Engkau tenangkan hati & jiwaku...Leraikanlah kesusutan difikiranku...Sesungguhnya aku insan yang lemah...
Jika ini sudah ketentuanMU,,,Aku pasrah & redha..:-(
Tiada tempat untukku mengadu kecuali padaMu ya allah...Tiada tempat untukku luahkan kecuali diruangan blogs ini...<<<@_@>>>

Post a Comment