jalan2 bersama my cousin..

Posted Monday 11 October 2010 by Fieza Hashim

Ermmm..ni gambarku bersama sepupuku yang tersayang...Cmner xsayang,,,,diorangla penghibur hatiku..saat aku sedih,suka,duka...Merekalah cahaya yang menyinar hari-hariku..ape tidaknya mereka dibesarkan didepan mataku...Sejak mereka dilahirkan lagi,,aku bersamanya...Dah macam anak sendiri la katakan..
Dulu masa baby ada orang ingat die anakku..hahhhaha..kelakar pown ada...Yang kecik namanya Sarah Farhanah,,,kemana aje aku pergi disitu ar ada die...bulan2..bw g klinik..smpai nurse ingat tue mati2 anakku..Aku ape lagi,,mengiakan jela...

Scrapbooking at WiddlyTinks.com
Scrapbooking Photo Tinks by WiddlyTinks.com
Yang kakak tue pula namanya Sarah Faiqah,,,Die sama gak cam adik,,,Dijaga family ku sejak lahir lg...Mak n abah die sbuk keje...sampai suatu ketika dulu boleh t'tukar mak...sampai skrunk pown diorg still ngn family aku...Diorangla menceriakan hari2ku...Luv U So Much....Mmmmmmuuuuuaaahhh...:-)

Post a Comment